Subject: RE: Väljatöötamiskavatsus Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine...
From: "Saima Hinno" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Made Bambus - SOM" <[email-masked]>,Eesti Õendusjuhtide Ühing <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 22:08:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Vastuskiri: Väljatöötamiskavatsus Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine
vältimatu abi, kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse
osutamisel.
Jagame heameelega omapoolseid, Eesti Õendusjuhtide Ühingu,  tähelepanekuid
seoses ülal nimetatud VTKSga.
Väljatöötamiskavatsust silmas pidades on meie seisukoht, et vajalikud
küsimused ja alternatiivid on kirjeldatud.
Pöörame küll tähelepanu küsimusele, kas käsitleda teemat eraldi või PsAS
raames koos psühhiaatrilise patsiendi ohjeldamisega, siis teeme ettepaneku
käsitleda seda siiski eraldi (alternatiiv 2: Regulatsiooni lisamine
TTKS...).
Oleme valmis kaasa mõtlema ka edaspidi. Eesti Õendusjuhtide Ühingu
liikmete, HVA haiglate õendusjuhtide hulgas on kolleege, kes on selle
teemaga pikalt olnud seotud ning anname teada, et panustame heameelega.
Koostöötervitustega
Eesti Õendusjuhtide Ühing nimel
Saima Hinno

Tervitades

Saima Hinno

Viljandi haigla

Haigla õendusjuht

58608292